جلو نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی

جلو: نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی هانی نوروزی برگزاری مراسم علی اکبر طاهری اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث عکس + کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، ساعت 04:15 ششم اسفند گذشته وقوع یک آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد.با

عکس + کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری

کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری +عکس

عبارات مهم : اداره

معمای جسد سوخته در خیابان ری با اعترافات همسران و برادر زن کشف شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، ساعت 04:15 ششم اسفند گذشته وقوع یک آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد.با اطفا حریق به وسیله مأموران آتش نشانی و در بررسی داخل خودرو، مأموران با جسد سوخته متعلق به یک مرد در صندلی عقب ماشین روبرو شدند که بلافاصله عنوان به قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 پایتخت کشور عزیزمان ایران و تیم بررسی صحنه اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اعلام شد

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

عکس + کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری

در شرایطی که به علت شدت سوختگی امکان شناسایی هویت جسد از روی پیرکشناسی وجود نداشت، کارآگاهان اداره دهم در بررسی ارکان هویتی ماشین اطلاع پیدا کردند که ماشین از نوع پارس و متعلق به جوانی بنام نادر 30 است که آن را به صورت قولنامه ای خریده است.

با شناسایی خانواده نادر، آنها در اظهاراتشان عنوان داشتند: پنجم اسفند و بعد از آخر مراسم ازدواج یکی از بستگان، نادر از ما جدا شد و بیان کرد که قصد دارد به منزل پسرعمه پدری اش به نام بابک 40 ساله برود و بعد از آن از ما جدا شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، ساعت 04:15 ششم اسفند گذشته وقوع یک آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد.با

با توجه به بیانات خانوده مقتول، تحقیقات از بابک در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. بابک در اظهاراتش با تأیید این عنوان که نادر به همراه آنها و بعد از آخر عروسی به منزل ارزش آمده ، به کارآگاهان گفت: مقتول بعد از آخر عروسی به منزل ما آمد. قرار بود آن شب در منزل ی ما بماند ولی حدودا ساعت 2 بامداد فرد ناشناسی با او تماس گرفت و نادر نیز بلافاصله بعد از آخر مکالمه تلفنی از ما خداحافظی کرد ؛ دیگر اطلاعی از او نداشتیم تا اینکه از طریق خانواده اش در جریان مرگش قرار گرفتیم.

در شرایطی که بنا بر تحقیقات پلیس هیچگونه علت یا انگیزه ای جهت قتل نادر به دست نیامده بود، بررسی بیانات اعضای خانواده مقتول و به خاص بابک و خانواده اش به عنوان آخرین نفراتی که با مقتول بودند، شروع شد و سلسله تحقیقات پلیسی از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

در شرایطی که بابک و همسرش در طول تحقیقات دو سال گذشته تأکید بر آن داشتند که به گفته آنها فردی ناشناس با مقتول تماس داشته، ولی کارآگاهان در بررسی دقیق بیانات آنها اطمینان پیدا کردند که این همسران در حال مخفی کردن واقعیت فوت نادر هستند لذا برابر هماهنگی با بازپرس پرونده، هر دو نفر آنها 26 فروردین دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شدند.

عکس + کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری

سرانجام در ساعت روز دوشنبه، همسر بابک به نام «مریم.ش» 35 ساله لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت به وسیله همسرش اعتراف کرد.

مریم ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت به وسیله همسرش، عنوان داشت: شب اتفاق برادرم قدرت 45 ساله به صورت جداگانه به منزل ما آمده بود و قصد داشت تا فردای آنروز به شهرستان برود. زمانی که همسرم مرتکب جنایت شد، او نیز به همسرم کمک کرد تا جسد نادر را از منزل بیرون ببرند و آن شب کسی از حضور قدرت در منزل ما اطلاعی نداشت.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، ساعت 04:15 ششم اسفند گذشته وقوع یک آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد.با

با توجه به اعترافات مریم، «قدرت» نیز بلافاصله دستگیر و بعد از انتقال به اداره دهم و مواجه حضوری با خواهرش، بیانات مریم را تأیید کرد.

بابک که بعد از مواجه حضوری با همسر و برادرهمسرش چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقات نداشت، صراحتا به ارتکاب جنایت و کشتن نادر اعتراف کرد.

عکس + کشف معمای جسد سوخته در خیابان ری

بابک در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: بعد از بازگشت از مراسم عروسی، حدودا ساعت 12:30 شب نادر به همراه قدرت داخل اتاق پذیرایی خوابیدند و من و همسرم، به همراه پسر 9 ساله مان داخل اتاق خودمان خوابیدیم. حدود ساعت 2 بود که پسرم مرا از خواب بیدار و از من خواست تا او را به سرویس بهداشتی ببرم. از اتاق خواب بیرون آمده بودم که ناگهان متوجه ی سر و صدای داخل دیگر اتاق منزل شدم.

ابتدا تصور کردم که سارق آمده ؛ به آهستگی خودم را به داخل اتاق رساندم ولی در کمال تعجب با نادر روبرو شدم که در حال دزدی طلاجات همسرم هست. شنیده بودم که نادر درگیر مواد است ولی باور نمی کردم. نادر زمانیکه همسرم طلاجاتش را داخل کمد دیواری گذاشته بود، از محل دقیق آنها اطلاع پیدا کرده بود. بسیار عصبانی بودم؛ با نادر درگیر شدم و در یک لحظه با طنابی که داخل اتاق بود او را خفه کردم. با کمک برادرزنم قدرت او را در صندلی عقب ماشین خودش قرار داده، او را به خیابان ری انتقال یافته و با بنزین داخل صندق عقب ماشین ، او و ماشین را باهم آتش زدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعترافات صریح بدست آمده از متهمان پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و هر سه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شدند.

واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار