جلو نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی

جلو: نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی هانی نوروزی برگزاری مراسم علی اکبر طاهری اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی آیا دربارۀ پول‌های ارسالی به پایتخت کشور عزیزمان ایران تحقیق نکردید! / ترامپ

دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی با تکرار انتقاد از برجام، اعلام کرد که هرگز این واقعیت را فراموش نکرده است که هیچ یک از نمایندگان آمریکایی

آیا دربارۀ پول‌های ارسالی به پایتخت کشور عزیزمان ایران تحقیق نکردید! / ترامپ

ترامپ: آیا دربارۀ پول های ارسالی به پایتخت کشور عزیزمان ایران تحقیق نکردید!

عبارات مهم : ایران

دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی با تکرار انتقاد از برجام، اعلام کرد که هرگز این واقعیت را فراموش نکرده است که هیچ یک از نمایندگان آمریکایی یا مقام های اجرایی فدرال واشنگتن، خواستار تحقیقات در مورد پول های ارسال شده است جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران نشده اند.

به گزارش ایرنا، مدیر جمهور آمریکا در صفحه توییتر خود نوشت: هرگز این واقعیت را فراموش نکرده ام که (باراک) اوباما توانست یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول نقد جهت کشور عزیزمان ایران بفرستد و هیچکس در کنگره، اف بی آی یا وزارت دادگستری (آمریکا) خواستار تحقیق در این زمینه نشد.

آیا دربارۀ پول‌های ارسالی به پایتخت کشور عزیزمان ایران تحقیق نکردید! / ترامپ

دولت آمریکا که به مدت چند دهه اموال و دارایی های کشور عزیزمان ایران را توقیف کرده بود، بعد از انعقاد توافق هسته ای میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و گروه ۱+۵، در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما (سلف ترامپ) با بازگرداندن دارایی های کشور عزیزمان ایران موافقت کرد.

ترامپ از دیرباز منتقد توافق هسته ای (برجام) بوده و گرچه کنگره هیچگاه این توافقنامه را رد یا تائید نکرده هست، ولی مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در چند مرحله در سال ۲۰۱۵ در مورد آن رای گیری کردند و این توافق را به طور مفصل مورد بازبینی قرار دادند.

دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی با تکرار انتقاد از برجام، اعلام کرد که هرگز این واقعیت را فراموش نکرده است که هیچ یک از نمایندگان آمریکایی

اما مدیر جمهوری آمریکا در توییت های صبحگاهی یکشنبه خود (به وقت این کشور)، به برجام بسنده نکرد و گریزی نیز به بحث مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری (۲۰۱۶) ایالات متحده زد.

وی در توییت دیگری در همین رابطه نوشت: هرگز نگفتم که روسیه در این انتخابات مداخله نکرد، من گفتم که ممکن است روسیه یا چین یا کشور یا گروه دیگری یا نابغه ای با وزن ۴۰۰ پوند که روی تخت نشسته است و با رایانه اش بازی می کند، باشد. کلکی که در مورد روسیه سوار شد، این بود که ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه تبانی کرد، در حالیکه هرگز این کار را نکرد.

واژه های کلیدی: ایران | روسیه | آمریکا | تحقیقات | آمریکایی | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | ستاد انتخاباتی ترامپ | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار