جلو نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی

جلو: نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی هانی نوروزی برگزاری مراسم علی اکبر طاهری اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند , انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف

محمدهاشمی تاکید می کند سیاهنمایی کاندیداها در مناظرات انتخاباتی فقط به نفع ضدنظام است.

دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند , انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف

انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف؛دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند

عبارات مهم : ایران

انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف؛دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند/ ریشه 4درصدی ها را باید در مجوزهای برج سازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جستجو کرد /سیاهنمایی ها فقط به نفع ضدنظام است

محمدهاشمی تاکید می کند سیاهنمایی کاندیداها در مناظرات انتخاباتی فقط به نفع ضدنظام است.

تحلیل های مختلفی از برنده و بازنده دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شود ولی محمد هاشمی می گوید برنده مناظره ها ضد انقلاب بود که با استناد به سیاهنمایی هایی که نامزدهای اصولگرا می کنند علیه نظام جمهوری اسلامی به تبلیغ می پردازند.

دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند , انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف

مشروح گفتگوی نامه نیوز با محمد هاشمی را در ادامه بخوانید؛

دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز برگزار شد، شما با نگاه به طرح مباحثی که انجام گرفت چه ارزیابی دارید؟

محمدهاشمی تاکید می کند سیاهنمایی کاندیداها در مناظرات انتخاباتی فقط به نفع ضدنظام است.

متأسفانه مناظره دوم بویی از اسلام و توجه به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی نداشت. کاندیدای جناح اصولگرا سیاه نمایی و بزرگنمایی می کنند و دائم از وعده هایی سخن می گویند که مدیر مجلس، سیاستمداران و کارشناسان اقتصادی بارها گفتند تحقق آنها غیرعملی است ولی کاندیداهای اصولگرا بی توجه واقعیت ها در پاسخ به هر سئوالی همین چند شعاری را که درست کردند بیان می کنند.

در طرف برابر آقای روحانی و آقای جهانگیری در مقام اجرایی کشور حضور دارند و نمی توانند هر حرفی را بزنند. در واقع نه آنکه حرفی جهت گفتن نداشته باشند، واقعیت آن است که دست ارزش پر است ولی جهت مصالح کشور و نظام مجبورند این حرف های بی ربط را بشنوند و لبخند بزنند و پاسخی ندهند. اعتقاد دارم این مناظرات هیچ تناسبی با نظام جمهوری اسلامی ندارد و علی رغم اخلاق اسلامی است.

آقای روحانی نسبت به مناظره اول بهتر وارد مباحث شد و به شبهه های رقبای اصولگرای خود پاسخ داد، فکر می کنید انتظارات جریان اصلاحات را برآورده کرد یا آنکه انتظار دارید زیاد و صریح تر طرح بحث کند؟

آقای روحانی در مناظره دوم خوب ظهور کرد. آقای روحانی الان مدیر جمهور کشور است نمی تواند آنگونه که آقای قالیباف هر چیزی را می گوید و هر هدفی دارد مثل او ظاهر شود. آقای روحانی واقعیت ها و حرف های زیادی را جهت گفتن دارد. به هر حال عده ای از جامعه انتظار دارند آقای روحانی بعضی حقایق را در مناظرات بیان کند چون در دعوا نان و حلوا تقسیم نمی کنند.

دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند , انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف

وقتی نامزدهای اصولگرا جنگی را شروع کردند خوب باید پاسخ مناسبی داده شود. ولی حالا آقای روحانی مقیّد به اخلاق است و در جایگاه ریاست جمهوری و مقام دوم کشور واقع شده است است بنابراین ملاحظاتی را انجام می دهد. اعتقاد دارم این قبیل رفتارهایی که از نامزدهای اصولگرا سر می زند در دولت های نهم و دهم وجود داشته و مردم نیز نتیجه های آنها را دیدند که سبک اداره کشور در سیاست داخلی، سیاست خارجی، حوزه فرهنگی و اجتماعی چه طور هست. حالا اگر دوباره بیایند بخواهند با همان روش ها مردم را خام کنند، این اتفاق نمی افتد چون مردم می دانند آزموده را آزمودن خطاست.

نظر شما راجع به اینکه آقای رئیسی و آقای قالیباف دائم فقر و بیکاری را ابزاری جهت کسب رأی قرار دادند و تلاش می کنند یک سوم جمعیت کشور عزیزمان ایران را فقیر و مستضعف مطلق جلوه بدهند، چیست؟

محمدهاشمی تاکید می کند سیاهنمایی کاندیداها در مناظرات انتخاباتی فقط به نفع ضدنظام است.

سیاه نمایی روی دیگر این جنبه ها هست. فقر هر لحظه وجود داشته و دارد، این طور نبوده که خواسته و حاصل کار دولت یازدهم باشد. تأمین اجتماعی و امداد و کمک ها همواره در دولت های گذشته به این طبقه اجتماعی انجام شده است است بنابراین آنها فراموش نشدند. منتها مسئله اصل نظام هست. آقای قالیباف بحث عدم کارآمدی مدیریت کشور را بیان می کند این بحثی است که از اول انقلاب هر لحظه گروه های لائیک و ضدانقلاب در داخل و خارج مطرح می کردند و می گفتند دین حکومت ندارد بلکه صرفا مسئله ای بین انسان و خدا هست.

حالا آقای قالیباف هنگامی که مدیریت کشور را سنتی می خواند در واقع همان حرفی را می زند که ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی می زد چون سبک مدیریت کشور از اول انقلاب تاکنون عوض کردن نکرده است و فقط اشخاص عوض کردن کردند. توصیه دیگر آنکه مدیریت کشور صرفا در قوه مجریه خلاصه نمی شود کل ارکان نظام اعم از تقنینی، قضایی، نظامی، انتظامی و … را مشمول بر می شود.

دست روحانی پر است ولی بخاطر نظام مجبور است لبخند بزند , انتقادات صریح محمد هاشمی از قالیباف

حالا آقای قالیباف همان حرفی را نشانه قرار داده که ضدانقلاب و بدخواهان نظام می گفتند دین حکومت ندارد. واقعا باید از آقای قالیباف پرسید با چه قیمتی می خواهد رأی بیاورد و به مقام ریاست جمهوری برسد. مارکسیست ها در وقت مبارزه با رژیم شاه می گفتند نشانه وسیله را توجیه می کند بنابراین جهت رسیدن به مقام می شود هر جنایتی انجام داد ولی ما مسلمانان این حرف را رد می کردیم و می گفتیم نباید جهت رسیدن به یک نشانه متعالی جنایت کرد. الان «باور نشانه وسیله را توجیه می کند» در ادبیات نامزدهای منتقد دولت یازدهم مشهود هست. نشانه آنها کسب رأی مردم است و حاضرند جهت رسیدن به نشانه ارزش از ابزارهای دروغ، تهمت، تخریب و سیاه نمایی استفاده می کنند.

به نظر شما آقای قالیباف و مدیران شهرداری او جزء 4 درصدی ها هستند و بالای شهر زندگی می کنند یا 96 درصدی هستند و در جنوب شهر زندگی می کنند؟

نمی دانم کجا زندگی می کنند ولی بخشی از این 4 درصدی ها در 12 سال گذشته براساس عملکرد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران شکل گرفتند. اگر ریشه برج سازی ها و مراکز تجاری-مسکونی دنبال شود به کجا می رسد؟ 700 هزار منزل خالی در برج های شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران الان وجود دارد.

در واقع می فرمایید آقای قالیباف به 4 درصدی ها در 12 سال گذشته کلی مجوز برج سازی داد و آنها را تقویت کرد؟

بله، البته من تقسیم بندی آقای قالیباف را قبول ندارم. تصویر های پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز را با پایتخت کشور عزیزمان ایران 12 سال پیش مقایسه کنید واقعا چه وضعیتی جهت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به وجود آوردند. همه باغ ها و فضای سبز پایتخت کشور عزیزمان ایران را به اسم برج باغ نابود کردند. یک باغ 2 هزار متری را تخریب کردند و برج ساختند و قیمتش به 500 میلیارد تومان رسید، در یک کوچه شش متری ساختمان 21 طبقه مجوز دادند. در مجموع اعتقاد دارم باید ریشه یابی کرد و دید چه کسی عامل به وجود آمدن 4 درصدی ها شد و ثروت های بادآورده را جهت آنها به ارمغان آورد و حالا خودش می آید جمعیت کشور عزیزمان ایران را به 4 درصدی و 96 درصدی تقسیم می کند و منتقد این وضع می شود.

شما آقای میرسلیم را از گذشته های دور می شناسید، انتظارتان از او چیست چون دارد در زمین آقای قالیباف زندگی می کند؟

آقای میرسلیم الان یکی به نعل و یکی به میخ می زند. بر اساس شناختم می گویم آقای میرسلیم شخص دیگری بود. سالیان طولانی آقای میرسلیم را می شناسم. اعتقاد دارم او به شخصیت واقعی خودش یعنی مصطفی میرسلیم برمی گردد و یک جاهایی هم طور دیگری واکنش‌ها می کند. کسی که داوطلب پست ریاست جمهوری است باید شخصیت ثابتی داشته باشد. داشتن شخصیت دوگانه مطلوب نیست.

برنده این دو مناظره از دید شما چه کسی بود؟

متاسفانه برنده این مناظره ضدانقلاب بود. دود سیاه نمایی کردن به چشم مردم و نظام می رود ولی بهره آن را ضد انقلاب می برد. اگر رصد شود شبکه های متفاوت خارجی اعم از بی بی سی و صدای آمریکا چه تعابیری نسبت به نظام به کار می برند.

در واقع شما معتقدید شبکه های خارجی جهت تخریب نظام از حرف های آقای قالیباف و رئیسی استفاده می کنند؟

بله آنها استفاده می کنند. آقای احمدی نژاد هنگامی که سال 88 علیه آقای هاشمی و آقای ناطق آن حرف ها را زد، فردای آن روز آقای بنی صدر در پاریس مقاله نوشت و گفت «ما که از اول گفتیم حالا خودشان می گویند». یعنی ضد انقلاب خارج نشین از این نوع پرسشها سوءاستفاده می کند. امروز هم شبکه های ضد انقلاب از سیاه نمایی نامزدهای اصولگرا بیشترین بهره را می برند و ادعاهای خودشان را به صحبت های اینها مستند و علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام می کنند.

واژه های کلیدی: ایران | انقلاب | قالیباف | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار