جلو نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی

جلو: نوروزی ورزشگاه پرسپولیس هادی نوروزی هانی نوروزی برگزاری مراسم علی اکبر طاهری اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد! / طاهری

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید از ابتدا هم قرار نبود هانی در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد! / طاهری

طاهری: قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد!

عبارات مهم : نوروزی

سرپرست کلوب پرسپولیس می گوید از ابتدا هم قرار نبود هانی در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

علی اکبر طاهری در گفت وگو با ایسنا، راجع به برگزاری مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: فکر می کنم مراسم خوش حالی خوبی برگزار شد و در ابتدای مراسم، همه چیز روی نظم خاصی پیش رفت ولی هرچه به لحظات نهایی مراسم می رسیدیم و بعد از اینکه جام اهدا شد، کمی در اطراف زمین شلوغ و افراد غیر مسئول حضور یافتند که همین مسئله کار قشنگ ابتدای برنامه را خراب کرد.

قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد! / طاهری

طاهری در ادامه راجع به انتقادی که به حضور نیافتن هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی مطرح می شد هم گفت: راجع به این عنوان هم باید توضیح کاملی ارائه بدهم. صبح روز بازی مهدی طارمی پیش من آمد و گفت هانی نوروزی به هتل آمده و می خواهد با ما به ورزشگاه بیاید. من به او گفتم شما تمرکزتان روی بازی باشد من آقای علیپور، مدیر داخلی کلوب را مامور کردم تا هانی نوروزی را به ورزشگاه بیاورد. در ادامه عمو و پدربزرگ هانی هم آمدند که من به آن ها گفتم نمی توانیم هانی را به کنار زمین ببریم تا جام را بالای سر ببرد. طبق قوانین سامان لیگ فقط کسانی که آی دی کارت داشتند می توانستند به کنار زمین بروند. بنابراین قرار ما این شد تا مدیر داخلی کلوب هانی را به همراه پدربزرگ و عمویش به ورزشگاه بیاورد و در قسمت CIP ورزشگاه استقرار یابند تا بعد از اینکه جام اهدا شد و مراسم تشریفات برگزار شد به داخل زمین بیاید و همراه با سایرین مراسم خوش حالی قهرمانی بگیرد.

وی افزود: ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد یعنی هانی نوروزی در جایگاه CIP حضور داشت و بعد از اینکه جام اهدا شد و قصد داشت به کنار زمین بیاید و با بازیکنان در مراسم خوش حالی قهرمانی شرکت کند، ماموران یگان خاص اجازه حضور او را ندادند. البته آخرهای مراسم او توانست به همراه عمویش به کنار زمین بیاید ولی پدربزرگش به خاطر اینکه جام اهدا شده است بود ناراحت شد و دست کودک را گرفت تا از ورزشگاه برود.

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید از ابتدا هم قرار نبود هانی در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

سرپرست کلوب پرسپولیس ادامه داد: من هم در داخل زمین بودم و از این ماجراها اطلاعی نداشتم. بعد از اینکه این اتفاق رخ داد، از عنوان مطلع شدم. به هر حال ما بعد از اینکه تیم به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگردد، مراسم شکیلی را جهت مراسم خوش حالی قهرمانی برگزار می کنیم و در آن مراسم از خانواده نوروزی هم دلجویی خواهیم کرد. این مسئله یک سوء تفاهم بود و ما از قبل طوری برنامه ریزی کرده بودیم که هانی در مراسم خوش حالی قهرمانی شرکت کند ولی از همان ابتدا هم قرار نبود که هانی نوروزی جام را بالای سر ببرد.

او در ادامه راجع به اینکه آیا طلب های هادی نوروزی به خانواده اش پرداخت شده است است یا نه گفت: بخش اعظمی از مطالبات این بازیکن پرداخت شده است ولی بخش کمی مانده که به زودی پرداخت خواهد شد.

طاهری همچنین راجع به اینکه آیا مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس را این کلوب برگزار نکرد گفت: ما مسئول برگزاری مراسم نبودیم و از همان ابتدا قرار بود شرکت لیگ مراسم را برگزار کند به همین خاطر به هیچ عنوان حراست ورزشگاه در دست ما نبود.

قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد! / طاهری

سرپرست کلوب پرسپولیس راجع به صحبت های ترکاشوند مبنی بر اینکه این کلوب با 4 بازیکن جهت فصل بعد به توافق رسیده، گفت: هنوز حضور هیچ بازیکنی جهت فصل بعد قطعی نشده هست. منتظریم تیم از عمان برگردد تا بعد از جلسه با کادر فنی این موارد را هماهنگ کنیم.

وی در آخر راجع به اینکه آیا قرار است بازیکنان پرسپولیس در صورت پیروزی برابر الهلال پاداشی دریافت کنند گفت: طبق قرار قبلی مان عمل خواهیم کرد.

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید از ابتدا هم قرار نبود هانی در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

واژه های کلیدی: نوروزی | ورزشگاه | پرسپولیس | هادی نوروزی | هانی نوروزی | برگزاری مراسم | علی اکبر طاهری | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار